رشته طراحی دوخت در هنرستان

در مقاله های پیشین درباره چیستی و آینده شغلی این رشته صحبت کردیم. اگر آن ها را مطالعه نکرده اید حتما پیشنهاد میکنم که این کار را بکنید. در این مقاله قصد داریم تا به رشته طراحی دوخت پیش از ورود به دانشگاه نگاهی بیاندازیم. اگر به این دست از مطالب علاقه دارید پیشنهاد میکنیم تا انتها با ما همراه باشید.

درس های این رشته در مقطع هنرستان

اگر درس های عمومی شامل فارسی، دینی، زبان و عربی که بین تمامی رشته ها مشترک است را فاکتور بگیریم رشته طراحی دوخت در هنرستان دارای تعدادی درس تخصصی و تعدادی درس مکمل است. دروس مکمل درس هایی مثل ریاضی، جغرافیا، شیمی، فیزیک، علوم اجتماعی، سلامت و بهداشت، آمادگی دفاعی، مدیریت خانواده، تربیت بدنی و تاریخ هستند. دروس تخصصی این رشته را در پاراگراف بعدی شرح خواهیم داد. این دروس در طول سه سال یعنی سه مقطع پایه دهم، یازدهم و دوازدهم به دانش آموزان عزیز تدریس خواهد شد.

درس های تخصصی رشته طراحی دوخت

رشته طراحی دوخت در هنرستان دارای دروسی تخصصی است. این دروس شامل الزامات محیط کار، طراحی مدل سازی و دوخت دامن، طراحی و دوخت لباس زنانه، دانش فنی پایه، طراحی و زبان بصری، کار آفرینی، طراحی و دوخت لباس های بچگانه، طراحی لباس به روش حجمی، طراحی مد و لباس سفارشی، دانش فنی تخصصی و کار آموزی است. در پایه یازدهم دانش آموز میتواند بین دو درس مدیریت تولید و کاربرد فناوری های نوین یک درس را برگزیند.

رشته طراحی دوخت در نخبگان

رشته طراحی دوخت در نخبگان با کادری مجرب و کار آزموده سال هاست که برای دانش آموزان گرامی تدریس میشود. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر درباره این رشته را دارید مقالات دیگر سایت را مطالعه نمایید. همچنین میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست